Drogi Taisho (skoro już jesteśmy na ty
), ja mam tylko kilka kometarzy/pytań:
Każdego z osobna zapraszam do naszego serwisu, ale na miłość Boską, są też inne tematy niż króliki.
Zgadzam się, są. I także na inne tematy ROZMAWIAMY. To, że czasem ktoś pokaże swojego królika do kamery albo o nim napomknie, nie znaczy że codziennie przez bite kilka godzin rozmawiamy tylko o królikach. To nieprawda! To, że chcemy przeznaczyć wygraną na króliki, to inna sprawa. Ale nie mamy na ich punkcie żadnej niezdrowej obsesji. Rozmawiamy też o pracy, braku pracy, rodzinie, mężach, ogródkach, jedzeniu, a nawet alkoholu.
Tak było np. ostatnio u mnie. Więc skąd ten atak?
A tak swoja drogą, to jeśli mogę jeszcze coś wtrącić z osobistego punktu widzenia i doświadczenia - jeśli się rozkręca biznes, to lepsze rezultaty uzyskuje się, gdy traktuje się swoich klientów jako równych sobie. Może mam trochę inne spojrzenie na to, bo pracuję w UK (notabene także dla dużego portalu, odnoszącego sukcesy) i tutaj "customer service" należy do jednych z najlepszych na świecie, ale powiem tobie jak by to tutaj wyglądało - w sytuacji takiej jak ta, administrator zamiast banować swoich najbardziej aktywnych użytkowników i blokować im konta z żetonami na zasadzie widzimisię, zainteresowałby się co to za osoby, skontaktowałby się z nimi, nawet wszedł na forum takie jak nasze, ale zamiast gróźb i szantażu by raczej konstruktywnie POROZMAWIAŁ i być może poprosił o "feedback", użył słow zachęty, prośby o dalszą reklamę i wspólnie zastanowił, jakimi jeszcze sposobami bardziej rozkręcić stronę. Wiem, że w polskiej rzeczywistości może się to wydawać absurdalne, ale proszę mi wierzyć, to naprawdę DZIAŁA, i to dużo lepiej niż męcząca walka z forumowiczami, spiski, szpiegowanie i banowanie. Nikt tutaj nie chciał wykorzystywać CC jako dojnej krowy, sami byliśmy zaskoczeni rezultatem i to przypadek, że akurat forum nt. królików się skrzyknęło jako jedno z pierwszych. To nie nasza wina, że informacja na temat konkursu nie dotarła do innych osób, to już chyba należy do kwestii waszego marketingu?