Prowadzimy pelną księgowość, obustronną.
Wole, aby była w Warszawie, jesli SPK ma siedzibę w Warszawie, jest wystarczająco duzo klopotow z przysylaniem do Warszawy faktur z innych miast, żeby potem musiały one być wysylane dalej do kolejnego miasta, a potem z powrotem do Warszawy i tak po kilka razy, np w związku z dotacją. Jeśli ja mam odpowiadać głową za finanse, a na razie tak jest, to nie zgadzam się absolutnie na ksiegowosc w innym miescie.
Jednak Andy, jeśli masz możliwość, to zrób rekonesans, czy jakas ksiegowa może to poprowadzic a mniej niż 400 zł brutto miesięcznie: prowadzenie pełnej księgowosci, 50 faktur miesięcznie, 35 stron wyciągów miesięcznie, 7 kont w banku, a wlasnie powstaje subkonto dla Krakowa/Katowic, czyli będzie 8 kont, wymagana znajomosc specjalnych przepisów o NGO, robienie bilansu, rachunku wynikow, informacji dodatkowej i CIT8. My research robilismy juz kilka razy, ale dla pewnosci można zrobic kolejny.