Autor Wątek: Hodowle królików.  (Przeczytany 57267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jovitte

  • Gość
Hodowle królików.
« Odpowiedź #160 dnia: Marzec 16, 2010, 18:02:58 pm »
Shell, jak pisałam wcześniej, mogę być niedoinformowana, gdyż nie znam się na wystawach, dlatego pytałam, proszę się nie unosić i nie wyśmiewać;)..

ppx- ironię sobie daruj- czytając Twoje ostatnie posty mam wrażenie, że jednak nie przeczytałaś naszych postów.. A szkoda, bo niepotrzebnie wprowadzasz zamęt do i tak kontrowersyjnego tematu.. Zachowujmy się poważnie.. Wiele dziewczyn już pisało, że nie popiera pseudohodowli, po co insynuacje, że jest inaczej?.

Powtórzę to, co pisałam wcześniej- dopóki ludzie nie będą świadomi, że królik to taki samo zwierzę jak kot czy pies, a dodatkowo uszy nie znikną ze sklepów, nie ma sensu zakładać hodowli.. I tak wszyscy polecą do sklepu, ew. na allegro kupią, bo najtaniej.. A wątpię, czy sklep zechce kupić królika z dobrej hodowli, zamiast za 10, to za 70 zł, zamiast małą, śliczną kuleczkę to 8-tygodniowego "olbrzyma".. Niestety- taka jest rzeczywistość..

Offline ppx

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1950
  • Płeć: Kobieta
    • KiG
Hodowle królików.
« Odpowiedź #161 dnia: Marzec 16, 2010, 18:09:08 pm »
Cytat: "Ciapusia"
Ppx, nie rób z siebie boga, prosze cię. Bo teraz się zachowujesz, jakbyś pozjadała wszystkie rozumy. Ciągle próbujesz nam udowodnić, że popieramy pseudo, kiedy tak nie jest. Zmienianie świata zacznijmy od siebie...

Eeee... jeśli Ty tak sądzisz. o__O"
Według mnie wyrażam tylko swoje zdanie, przy czym pseudohodowle i źli ludzie NIGDY nie znikną. Równowaga jest i będzie. Tylko nadal nie rozumiem czemu nie ma być normalnych hodowli kosztem adopcji i czemu one mają ustępować miejsce ph, czemu nie mogą narodzić się szczęśliwe, zdrowe króliki? Tylko wszystkie skazane są na złe dzieciństwo?


Offline Hordra

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1119
  • Płeć: Kobieta
Hodowle królików.