Autor Wątek: Niedoświadczona - bardzo proszę o odpowiedź  (Przeczytany 6115 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jozek

  • Gość
Niedoświadczona - bardzo proszę o odpowiedź
« dnia: Listopad 28, 2009, 14:10:02 pm »
Witam

Dostałam w czwartek króliczka - baranek miniatura podobno, z długim, puchatym futerkiem, ma dwa miesiące.

Był to prezent niespodzianka. Nie znam się zupełnie na króliczkach, ale przyznam, że taki prezent bardzo mnie ucieszył i chciałabym się nim dobrze zająć, staram się teraz dowiedzieć wszystkich ważnych informacji co do opieki nad królikiem.

Jednak zmartwiła mnie jedna sprawa.
Chciałabym się Was zapytać, czy to normalne, że pod tym jego "puszkiem" mogę wyczuć palcami dokładnie każdą jedną kość? Cały kręgosłup, żebra - dosłownie cały szkielet. Królik nie wygląda na chorego, czy zbyt chudego jak się na niego patrzy, ale wyczuć można wszystko. Żywi się na razie tylko trawą z naszego ogródka, siankiem i granulatem, który dostałam razem z nim, dopiero się zapoznaję z tym co można jeszcze dawać.

Pozdrawiam
Monika



Dodaję też zdjęcie Józefa :)

Offline Tocha

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5626
  • Płeć: Kobieta
  • Tam dom Twój gdzie królik Twój... I bobki jego ;)
Niedoświadczona - bardzo proszę o odpowiedź
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 28, 2009, 14:15:10 pm »
Witaj na forum :)
Jesli krolik ma apetyt, robi duzo bobkow to na razie nie martw sie wyczuwalnymi kosteczkami. kroliki z reguly maja koscista budowe. Z wiekiem moze nabrac troszke masy, ale nie ma reguly, bo zdarzaja sie tez szczuple baranki, ktorym trudno przybrac na wadze.

Milej lektury forum zycze :D
Glaseczki dla Józia :) Ja mam w domu Józefinke.

Offline mysza

  • Użytkownik
  • *
  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Kobieta
Niedoświadczona - bardzo proszę o odpowiedź
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 28, 2009, 14:19:02 pm »
Witaj :)