Autor Wątek: Ogłoszenie Zarządu SPK oraz Administracji Forum  (Przeczytany 4318 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline azi

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2247
  • Płeć: Kobieta
  • POŚREDNIK ADOPCYJNY FPK
    • http://www.przygarnijkrolika.pl
Ogłoszenie Zarządu SPK oraz Administracji Forum
« dnia: Sierpień 31, 2010, 08:50:27 am »
Decyzją Zarządu SPK oraz Administratorów Forum z dnia 28 sierpnia 2010 ustanawia się nowe zasady obowiązujące na forum:

1. Forumowicze mają  zakaz zbierania pieniędzy na prywatne konta, bez względu na cel zbiórki. Wyjątek stanowi GIEŁDA, na której Forumowicz  może wystawiać do sprzedaży swoje prywatne rzeczy. Osoby łamiące zakaz będą usuwane z Forum.

2. Każda GIEŁDA, z której część dochodu ma być przekazana na konto SPK winna być zgłoszona i zaakceptowana przez Zarząd SPK. Prośbę o zgodę można wysyłać na adres: zarzad@kroliki.net. Giełdy bez zgody Zarządu będą usuwane.

3. Wprowadza się zakaz zmiany nicku na forum.

4. Osoby, które wyrażą wolę usunięcia swojego konta, muszą się liczyć, że z chwilą  usunięcia konta ich IP zostanie zablokowane i nie będzie możliwości ponownej rejestracji.

Zmiany wchodzą w  życie z dniem 31 sierpnia 2010.