Autor Wątek: agresywna królisia  (Przeczytany 2696 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jarmulka_

  • Gość
agresywna królisia
« dnia: Sierpień 22, 2009, 09:12:37 am »
Witam, jestem tu od niedawna, swoją królisię też mam od niedawna - jak dotąd żadnych problemów nie sprawiała. Ale od kilku dni mnie niepokoi. Ostatnio je tylko suchą karmę, no i ewentualnie natkę pietruszki i selera. Ulubionej marchewki i jabłka się nie tyka. W dodatku stała się agresywna. Nie da co siebie podejść. Warczy i grysie i to bardzo boleśnie nie tak jak zazwyczaj podskubywała jak się jej coś nie podobało. Teraz się wręcz rzuca. W dodatku strasznie hałasuje w nocy - kupiłam jej kojec a ona nim prawie "rzuca" - podczas gryzienia przenosi go:/ Dodam, że nie siedzi cały czas w kojcu - ma czas żeby pobiegać, jest głaskana zawsze ma sianko. Nie wiem skąd takie zachowania - jestem króliczym laikiem:/Proszę o pomoc.

Akte_Angel

  • Gość
agresywna królisia
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2009, 09:22:14 am »
Domyślam się że królinka ma kilka m-cy więc polecam gorąco tematy z serii "dojrzewanie" tam powinnaś znaleźć wszystkie odpowiedzi :) i poczytaj też o innych możliwych do podawania warzywach i owocach :) pozdrawiam

jarmulka_

  • Gość
agresywna królisia
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 22, 2009, 10:40:54 am »
Dzięki:) wiesz ja ją dostałam od kogoś i rzekomo już "dojrzałą" -niby już to wszystko przeszła, dlatego się zdziwiłam, ale dziękuję poczytam:)

Akte_Angel

  • Gość
agresywna królisia
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 22, 2009, 13:14:50 pm »
Dojrzewanie u królików nie kończy się tak szybko :) a nie napisałaś w poście ile dokładnie ma Twoja królinka - lat, miesięcy więc dojrzewanie to była pierwsza logiczna odpowiedź jaka mi przyszła do głowy :)

OLO

  • Gość
agresywna królisia
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2009, 22:56:43 pm »