Autor Wątek: Śluz w bobkach  (Przeczytany 32257 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline iza

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
Śluz w bobkach
« dnia: Sierpień 03, 2008, 12:20:57 pm »
dziś rano zauważyłam u Pusi (7 miesięcy) gęsty, ciągnący się i mętny śluz wśród bobków, poradżcie co robić , proszę . moze ktoś z was miał już taki przypadek z króliczkiem?jest to mój pierwszy króliczek , nie mam więc doświadczenia, staram się o właściwą dietę dla Pusi ..ale pewnie coś jest nie tak i może to zgrzytanie zębów jest też przez problemy jelitowe a nie przez przerastajace zęby? ale czy wtedy łzawiłyby też oczy?

Dominikfue

  • Gość
Śluz w bobkach
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 03, 2008, 12:48:44 pm »
Nie chcę cie straszyc ale to może oznaczac problemy z jelitami.  Powinnas szybko pojsc do dobrego weta. To z pewnością jest niebezpieczne i może się zakończyc smiercią królika. Podawaj królikowi tylk owodę i sianko a jutro lub dzis konieczniebiegnij do weta.

Offline Martuu

  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 192
Śluz w bobkach
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2008, 12:54:25 pm »
Możesz także podać napar z rumianku. I tak jak pisze Dominika, zostaw malucha tylko na sianku. I jutro do weta.
Może być to problem z jelitem grubym.

Offline zaba zielona

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 393
Śluz w bobkach
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2008, 13:48:58 pm »
Iza, a co Pusia jadla?

Offline iza

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 22
Śluz w bobkach
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 03, 2008, 14:36:04 pm »
wczoraj jadła swój granulat,a w ciągu dnia trochę warzyw tzn: rano- małą marchewke(3-4 cm )+pare liści cykorii , potem był mlecz , bazylia, w ciągu dnia malutka brzoskwinia, rzuciła sie również na pomidor stojący na parapecie a pod wieczór 3-4 cm kolby z kukurydzy pare liści pietruszki +cykoria i znowu granulat, moze za dużo tego??

[ Dodano: Nie Sie 03, 2008 3:08 pm ]