Autor Wątek: dlugi wyjazd, co robic?  (Przeczytany 14096 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

polkadot87

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« dnia: Maj 06, 2008, 18:19:37 pm »
Kochani poradzcie mi co mam zrobic. Wyjezdzam na 2 tyg. Planuje krolinke zostawic z babcia, ktora ma sporawy ogrodek, kupilam dosyc duzy wybieg do ogrodu ktory ma szkielet drewniany i prety metalowe a 1/3 niego jest zabudowana. Czy Ciapka moze tam byc przez caly okres mojej nieobecnosci? Na jakim podlozu polozyc taki wybieg? Czy macie moze inne opcje? Niestety nie brana jest pod uwage opcja trzymania w domu i wypuszczania jej w pokoju. Martwie sie strasznie ze mala zdziczeje i nie bedzie miala odpowiednio duzo ruchu. A moze zostawic ja u mnie w jednym z pokoi z otwarta klatka (w pokoju kroliko odpornym ;) ) i zeby codziennie ktos do niej zagladal? Kochani poradzcie cos bo jestem w kropce. Kazdy pomysl wydaje mi sie zly. Ze soba tez jej nie moge wziac :(. No ogolnie niefajnie, czekam na wasza pomoc!

Offline Martunia

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 154
Re: dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2008, 19:54:54 pm »
Cytat: "polkadot87"
Czy Ciapka moze tam byc przez caly okres mojej nieobecnosci?

Tam tzn. w tej zagródce? A jak będzie padać?
Po mojemu to odpada ;P
Chanel

Foxy

:(

esculap

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2008, 22:02:16 pm »
Pomysl z babcią jest bardzo zły. Królik w ogródku musi byc pilnowany. Pomijając mozliwość złej pogody, może przeskoczyć azagródkę, może sie podkopac, może go coś zeżreć.

Jak bym go zabrała.

Jeżeli to niemozliwe, to zostaw go w domu, zwłaszcza, że masz przystosowany pokój. Najwyżej będziesz miała za 2 tyg. troche sprzątania.  :PP  Niech ktoś przychodzi i go karmi. Zostaw dokładne instrukcje co wolno a czego nie. Bo czasami z "dobrego serca" koś może nakarmic królika kotlecikiem.

polkadot87

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 06, 2008, 23:03:42 pm »
Instrukcje beda na pewno zostawione, bo wiadomo jak babcie dokarmiaja :D. Niestety nie wyobrazam sobie krolinki w samochodzie przez 20h a powrot samolotem, gdzie nie mozna przewozic zwierzakow :/
A zagrodka wyglada bardzo podobnie do tej http://www.happyhutch.com/ProductDetails.aspx?productID=171&categoryID=9
Zajrzyjcie i powiedzcie co sadzicie, dzieki sliczne za wasze rady! :bukiet

Offline bosniak

  • Członek SPK
  • ****
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • **
  • Wiadomości: 9532
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
    • Uszate serduszka czekają...
  • Moje króliki: Antosia i Masza
  • Za TM: Klusia, Venus, Nala, Diego, Jaskier, Rusałka, Azja, Moona, Astra, moja jedyna Helenka, Miś , House
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 06, 2008, 23:39:24 pm »
Ja bym też zostawiła w domu i poprosiła przyjaciółkę o dokarmianie. Na dwa tygodnie się nie opłaca stresować królika jakimś lataniem. A w ogródku nie zdecydowałabym się zostawiać, bo potem przez dwa tygodnie o niczym innym nie mogłabym myśleć, jak o króliku - czy mu nie jest źle, albo czy nie zjadły go mrówki  :> Z babcią to zostawiłabym w ostateczności - z pewnością (mimo instrukcji) zapasłaby go na amen  :oh:
Zapraszam do Uszatej Przystani: www.facebook.com/uszataprzystan

Offline Danae

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 614
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 07, 2008, 12:06:31 pm »
Zostawiłabym w domu, pod opieką. Już raz zostawialiśmy Groszka z teściową na tydzień na Sylwestra, przeżył miał się dobrze, ba nawet bardzo - nauczył się wchodzić na biurko, szafy no i był bardzo obkarmiony  :DD

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 07, 2008, 13:03:54 pm »
U nas tez problem z króliczkami. Kulek napewno jedzie z nami do Polski ale nie wiem co z Bruniem. Koleżanka obiecała go doglądac codziennie a jak wróci mój mąż to on by się nim zajął ale Bruno atakuje moje hasbenda a hasbend sie boi Brunia więc nie wiem jak to wszystko będzie wyglądało. W sobotę dowiem się ile kosztuje przewóz i jak będzie w miare tanio to jadą obydwa  :jupi
Na Kulinka już czeka klateczka w Polsce a dla Brunia mozna kupić w dzień przyjazdu :D

Offline reniaw

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2697
  • Płeć: Kobieta
  • Franuś
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 07, 2008, 14:14:10 pm »
mika to twoje dwa uchole nie jada do Polski,tylko jeden?
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia.
- Albert Einstein

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 07, 2008, 15:31:07 pm »
reniaw, ja się upieram zeby jechały dwa bo ja dopiero wrócę do grecji w sierpniu i nie wiem czy mąż się zajmie Bruniem tak jak ja tego oczekuję. W sobotę jadę kupić mały transporterek no i do weta :D

polkadot87

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 07, 2008, 16:42:41 pm »
dzieki za wszystkie rady :) pewnie mala zostanie w domu. Nie wyobrazam sobie zeby
Ciapula jechala ze mna. Pamietam ze jak przywiozlam ja od hodowcy, gdzie podroz zajela z 20min mala nie tyle bala sie bycia w transporterku co chyba tego kolysania w samochodzie. No w kazdym razie wazne ze mam osobe ktora bedzie jej dogladac :) ze tak zejde troche z tematu :oh: Ciapa wlasnie stwierdzila ze zakupy ktore pani przyniosla nie przypadly jej do gustu i wykopala wszystko z siatki, chyba szukala czegos dla siebie :D

Arya

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 08, 2008, 10:14:49 am »
Cytat: "polkadot87"
ktore pani przyniosla nie przypadly jej do gustu i wykopala wszystko z siatki
:co_jest
mika2680, już myślalam, że tylko Kulka zabierasz, a przecież ty chyba juz na stałe, no, ale docztałam teraz następne posty.
ja bym brała Brunia.Sama nie wiem jakbym wytrzymała tyle bez królika.

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 08, 2008, 11:03:31 am »
Teraz już napewno biorę dwa króliki. Najprawdopodonie w następną środę już wyjeżdżam.

Offline nana

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 08, 2008, 11:14:42 am »
No to świetnie,że obydwie pociechy jadą z Tobą :hura:
Będę trzymać kciuki za szczęśliwą podróż.

Offline bosniak

  • Członek SPK
  • ****
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • **
  • Wiadomości: 9532
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
    • Uszate serduszka czekają...
  • Moje króliki: Antosia i Masza
  • Za TM: Klusia, Venus, Nala, Diego, Jaskier, Rusałka, Azja, Moona, Astra, moja jedyna Helenka, Miś , House
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 08, 2008, 11:22:41 am »
Super, że wszyscy lecicie do Polski  :lol Jak już dolecicie, to napisz nam, czy były jakieś zamoty z transportowaniem królisi samolotem. Życzę, żeby nie było :)
Buziaki i głaski  :bukiet
Zapraszam do Uszatej Przystani: www.facebook.com/uszataprzystan

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 08, 2008, 12:27:55 pm »
bosniak, my jedziemy autokarem ;) Teraz mało ludzi podrózuje ;) wiec w autobusie dużo miejsca i nie ma problemu ;)

polkadot87

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 08, 2008, 12:36:46 pm »
mika2680, a dlugo bedziecie jechac autokarem? Bo ode mnie to sporawo okolo 26h wiec nie biore tego pod uwage :/ nie wiem, jakos sie boje. A jechalas juz kiedys z nimi?

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 08, 2008, 12:40:18 pm »
ja wyjeżdzam w sobotę a w niedziele popołudniu mam byc w domku. Generalnie moje króliki nic sobie nie robia z tego że jadą samochodem. Bruno spi a Kulek je wiec myslę ze nie będzie problemu ;)

polkadot87

  • Gość
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 08, 2008, 12:43:49 pm »
no to super :) milej podrozy wam zyczymy z Ciapka, uglaskaj bąble ode mnie ;)

Offline mika2680

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4430
  • Płeć: Kobieta
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 08, 2008, 13:05:02 pm »
polkadot87, dziękuję i również wygłaskaj swoją ślicznotkę :D

Offline reniaw

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2697
  • Płeć: Kobieta
  • Franuś
dlugi wyjazd, co robic?
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 08, 2008, 20:16:51 pm »
Cytat: "mika2680"
bosniak, my jedziemy autokarem ;) Teraz mało ludzi podrózuje ;) wiec w autobusie dużo miejsca i nie ma problemu ;)


daj znac jak dojedziecie
swoja droga odwazna jestes :bukiet
jak uchole zniosa podroz,dobrze,ze jeszcze upalow nie ma
na stale wracasz do Polski?

o rany,jak dasz rade,bagaze i jeszcze dwa transporterki :P
Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia.
- Albert Einstein