Autor Wątek: [Starachowice] konieczna interwencja w sprawie 12 królików  (Przeczytany 31642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ais

  • Członek SPK
  • ****
  • Członek SPK
  • ****
  • Wiadomości: 1754
  • Płeć: Kobieta
[Starachowice] konieczna interwencja w sprawie 12 królików
« dnia: Wrzesień 14, 2011, 01:42:58 am »
Witajcie,

Przyszedł do nas mail, rozmawiałam też przez telefon z jego nadawcą. Pani Majka usiłuje uratować króliki ze Starachowic, szukamy też osób z tych okolic, które mogłyby pomóc przechować na razie 1 królika, który ma być uratowany jako pierwszy, potem trzeba będzie ratowac nastepne.

Pani Majka pozwoliła wkleic caly mail, proszę wypowiadajcie się tutaj oraz na dogomanii.

Treść fragmentów maila:

Witam serdecznie

Dzisiaj (czysty przypadek) dotarłyśmy do takiego królika, którego nie jestem w stanie "umiejscowić" w kwestii rasy. Nie znam się na królikach kompletnie ;(

Może zacznijmy od mojego postu na dogomanii:

http://www.dogomania.pl/threads/135846-STARACHOWICE-bezdomne-porzucone-niechciane-potrzebujące-pomocy-i-domów?p=17620757&viewfull=1#post17620757


 

Od lat pomagam zwierzętom na terenie woj. świętokrzyskiego. Jestem przedstawicielem, wolontariuszem, a równocześnie, od kilku miesięcy Członkiem Zarządu Świętokrzyskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami "Zwierzak"

Z psami i kotami sobie jakoś poradzę, choć pewnie będą przybywać kolejne .(...)

Ale za nic w świecie nie wiem co zrobić z królikami, a jest ich tam naście!

Wg mnie jest tam jeden, który jak pisałam na dogomanii, ma odcięty / obcięty nos i na prawdę trzeba się przyjrzeć, żeby to zauważyć (laik ze mnie wyjdzie proszę się nie śmiać, ale ten królik jest śliczny szaro srebrny, ma otoczkę z sierści wokół mordy, coś w rodzaju grzywy w tym samym kolorze, długą sierść na łapach, szczególnie tylnych)

Pytania zasadnicze:

1. Czy jeśli uda mi się doprowadzić do sytuacji, kiedy oddadzą tego malucha dobrowolnie, to czy jesteście mu w stanie zapewnić DT?