Autor Wątek: Czy ja wiem...  (Przeczytany 3807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Michał_8622

  • Gość
Czy ja wiem...
« dnia: Lipiec 13, 2011, 10:54:12 am »
Mam króliczkę, ma coś około 5 lat i gdy kica sobie w przedpokoju to przeważnie leży aż do wieczora kiedy przeżywa swój stan hiper-aktywności. No i gdy sobie tak leży to czasami... nie wiem jak to opisać, troszkę jakby się krztusiła (tyle że nie je nic wtedy), troszkę jakby może miała problem z oddychaniem... w każdym razie leżąc sobie tak to jej się aż uszy trzęsą. Nie wiem co to jest, "z wierzchu" nie wygląda to groźnie, siedzi sobie spokojnie po paru sekundach przechodzi.

Ale piszę tutaj bo nie jestem lekarzem a każde zachowanie musi mieć jakąś przyczynę. Może kogoś królik też tak miewa?

Offline shoti1910

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Płeć: Kobieta
    • SPŚM
  • Lokalizacja: Łódź
  • Moje króliki: Shila i Siggy
  • Pozostałe zwierzaki: średniej wielkości zoo ;)
  • Za TM: Benio
Odp: Czy ja wiem...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2011, 11:12:12 am »
Miewa czy nie miewa musisz iść z nią do weterynarza, dobrego weterynarza.

Offline Madzia7

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4020
  • Płeć: Kobieta
Odp: Czy ja wiem...
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2011, 11:14:14 am »
My również lekarzami nie jesteśmy i z takiego opisu ciężko cokolwiek wywnioskować.

Jedyna rada: udaj się z królikiem do KRÓLICZEGO (!) weta.

Offline kata_strofa

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2819
Odp: Czy ja wiem...
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 13, 2011, 11:20:38 am »
Był już taki temat, poszukaj ;) To raczej nic groźnego, królikowi w momencie zasypiania rozluźniają się mięśnie i występują ich drgania, czasem słychać zgrzytanie zębami. Jeśli ten objaw pojawia się tylko wtedy, gdy królik odpoczywa lub zasypia, nie powinienes się niepokoić.


Dignity. Dignity is an important quality everyone should have.

Offline Kania

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 268
Odp: Czy ja wiem...