Autor Wątek: Zagródka  (Przeczytany 370819 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline roxi7659

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2412
  • Płeć: Kobieta
  • króliki :)
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #420 dnia: Grudzień 29, 2009, 18:45:52 pm »
superowa zagródka !  :lol

kinguchna

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #421 dnia: Grudzień 29, 2009, 22:53:20 pm »
http://animalia.pl/produkt,11392,Trixie_Zagroda_dla_ma%C5%82ych_gryzoni.html widzę tu zagroda tania, lecz czy nadaje się dla królików ? i czy lepiej już mieć klatke 100?

Offline jpuasz

  • Członek SPK
  • ****
  • Członek SPK
  • ****
  • Wiadomości: 2034
  • Płeć: Kobieta
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • Lokalizacja: Łódź
  • Moje króliki: Pusiek i Kulka
  • Za TM: Liska
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #422 dnia: Grudzień 29, 2009, 23:02:07 pm »
kinguchna wymiera jednej ścianki to 45x25, także królik potraktuje to jako zwykłą przeszkodę do przeskoczenia a nie jako zagrodę :) Inaczej mówiąc - za niskie.



Liska była z nami 4 lata, 6 miesięcy, 3 tygodnie i 5 dni (od 01.09.2009 do 27.03.2014)

kinguchna

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #423 dnia: Grudzień 29, 2009, 23:08:09 pm »
ok dzięki, myślałam nad przykryciem, ale chyba też marnie z szerokością. :D dzięki. :bukiet

Offline mysza

  • Użytkownik
  • *
  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Kobieta
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #424 dnia: Styczeń 03, 2010, 10:26:40 am »
Dziewczyny, wiecie moze gdzie mozna zamowic zadrode, tylko taka ktora bedzie raczej w pokoju na podstawkach? Te ktore widzialam sa raczej z bolcami do wbijania w ziemie, a przeciez w pokoju na  dywanie takiej nie wbije  :oh:  jest mi potrzebna juz teraz, bo wyjezdzam na urlop do PL i chce zeby uszaki mogly miec zapewniony ruch, a w lecie przyda sie do ogrodu. HELP!  :bukiet



kasiagio

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #427 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:30:57 am »
mysza,  mi się podoba nr. 3 według mnie najlepsza  :lol

nuka

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #428 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:32:35 am »
Też stawiam na nr 3

Nuna

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #429 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:39:52 am »
Ja tez, nie wiem jak skoczne sa Twoje futerka, ale dla mojej Lilly 95 cm to zaden problem, szczegolnie jak wie co jest po drugiej stronie :)

Offline MAS

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2469
  • Płeć: Kobieta
  • Moje króliki: Tymon,Dudek
  • Pozostałe zwierzaki: świniaki Zorro&Garcia,
  • Za TM: szkoda pisać
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #430 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:45:37 am »
Też tak uważam,czyli nr 3 w rozmiarze wys.122cm (lub 92 cm z zakryciem na wszelki wypadek od góry).

Offline mysza

  • Użytkownik
  • *
  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Kobieta
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #431 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:49:03 am »
Na 60 cm na pewno wyskocza (wysokosc lozka). 122cm to strasznie wysoka  :nie_powiem mozna dokupic taki material jako daszek...

nuka

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #432 dnia: Styczeń 03, 2010, 11:52:39 am »
Cytat: "mysza"
Na 60 cm na pewno wyskocza
widziałaś z jaką łatwością pokonują tą wysokość, zapasik maja spory  :P

Nuna

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #433 dnia: Styczeń 03, 2010, 13:10:26 pm »
60 to jest nic, nawet dla mojej kluchy Tobiego :)

Offline mysza

  • Użytkownik
  • *
  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Kobieta
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #434 dnia: Styczeń 03, 2010, 14:22:01 pm »
Nuna, chyba zdecyduje sie na 76cm lub 91cm, bo wyzsza w pokoju niestety bedzie mi zawadzac :( na szerokosc pasuje jak nas nie bedzie, zajmie to praktycznie caly pokoj w jakim obecnie bytuje, wyjaczajac lozko i kompa z szafka. Przyda sie do wiekszego pokoju jak sie w koncu przeniesiemy (oby szybko), bo zaczyna nam juz tutaj w 5 brakowac miejsca( ja, Marcin, 2 kroliki i chomik :) )

Offline kasiek

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2981
  • Płeć: Kobieta
  • Lokalizacja: Kraków
  • Moje króliki: Pompon
  • Za TM: Ukryj i Bisia
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #435 dnia: Styczeń 03, 2010, 16:24:29 pm »
stawiałabym jednak na 91 :)

Offline mysza

  • Użytkownik
  • *
  • Członek SPK wspierający/honorowy
  • ***
  • Wiadomości: 6041
  • Płeć: Kobieta
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #436 dnia: Styczeń 03, 2010, 22:38:59 pm »
kasiek, to w takim razie bedzie 91 :) z gory dziekuje za pomoc wszystkim  :bukiet

Pszczolkowa

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #437 dnia: Styczeń 04, 2010, 06:53:40 am »
To mój uszol chyba jakiś mało skoczny. Nie przeskoczy sześćdziesięciu cm, hm.

tusiakowa

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #438 dnia: Styczeń 27, 2010, 13:41:47 pm »
Taka mała zagroda mojej Lucy :)   Trochę narobionych bobków, bo uczę ją jeszcze korzystać kuwetek, ale nie umie jeszcze .. ehh : /










nuka

  • Gość
Odp: Zagródka
« Odpowiedź #439 dnia: Styczeń 27, 2010, 14:09:39 pm »
tusiakowa, fajne mieszkanko, ale jednak mam uwagi (tylko dwie :diabelek )
1. połóż na wierzch klatki jakiś karton, dywanik. Jeśli wskoczy na takie gołe druty może połamać łapki.
2. zagroda jest niska - bardzo łatwo maleńka z niej wyskoczy. Jakieś zadaszenie?