dlatego piszę o tym już KOLEJNY raz, że mamy niekompletne zgłoszenie.
Ps: pisałem już na grupę interwencyjno-adopcyjną, że telefony są powyłączane, albo nie działają. Ja też nie mam zamiaru tam jechać i błądzić, bo niestety auto w naprawie. Jestem zdany na komunikację miejską. Dlatego ważne jest aby przed jakimkolwiek zgłoszeniem interwencji i robieniem później szumu zapoznać się z tym:
http://interwencje.kroliki.net/page.php?3 tj
"Informacje dotyczące zgłaszania interwencji:
Interwencje przyjmowane są w godzinach pracy biura. Grupa interwencyjna działa w miarę potrzeb interwencyjnych (czasami nawet całą dobę).
Interwencje można zgłaszać przez dyżurnego (telefonicznie), mailowo, bądź pisemnie.
Każde zgłoszenie mailowe lub pisemne musi być opatrzone Imieniem i Nazwiskiem (zgłaszającego), dokładnym adresem i ew. numerem telefonu i maila wraz z opisem sytuacji. W piśmie (mailu) należy podać również dokładny adres gdzie ma się udać patrol. Jest to potrzebne w celu szybkiego dotarcia i zlokalizowania miejsca, gdzie mamy podjąć interwencje."
Znacznie to wtedy przyśpiesza rozwiązywanie sprawy.