Autor Wątek: Jaka klatka lepsza  (Przeczytany 5086 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ayertienna

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 133
Jaka klatka lepsza
« dnia: Styczeń 27, 2010, 13:53:17 pm »
Planuję i zbieram na nową klatkę dla potwora - wiem, że chcę 120cm, ale zastanawiam się między:

zwykłą , tylko nie powlekaną, a normalną, drucianą, nie mam ochoty wzbogacać diety króla o farbę ;)

Ferplast nr 1 , która jest wyższa i ma wyposażenie + inaczej się otwiera i to być może jest wygodniejsze, ale nie mogę nigdzie dorwać takiej klatki do pomacania :(

Drugi ferplast , ten tyle, że ma wyposażenie i firma ponoć dobra

Macie dużo więcej doświadczenia niż ja w kwestii króliczych klatek, więc doradźcie proszę :)
Dodam, że król w klatce śpi i siedzi jak mnie nie ma w domu, a że studiuję, to trochę tego czasu jednak w niej spędza. Obecnie mamy 80tkę i jest dużo za mała, znaczy położony królik wypełnia całą jej szerokość ;)

Oczywiście różnica w cenie jest dość pokaźna, stąd moje wątpliwości - czy Casita jest tak dobra, że warto pozbierać miesiąc dłużej?

nati

  • Gość
Jaka klatka lepsza
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2010, 14:01:16 pm »
Te 2 klatki z akcesoriami strasznie drogie.. Przy ich rozmiarach i cenie zastanowiłabym się nad zagródką. Jeśli masz miejsce na tak dużą klatkę, to znacznie lepszym rozwiązaniem będzie zagroda :)

Offline bosniak

  • Członek SPK
  • ****
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • **
  • Wiadomości: 9532
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
    • Uszate serduszka czekają...
  • Moje króliki: Antosia i Masza
  • Za TM: Klusia, Venus, Nala, Diego, Jaskier, Rusałka, Azja, Moona, Astra, moja jedyna Helenka, Miś , House
Jaka klatka lepsza
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2010, 14:09:42 pm »
Faktycznie pomyśl nad zagrodą. Ja kupowałam swego czasu takie, nawet u tego samego pana i są super. A już kilka lat służą i to różnym harpaganom z rozmaitymi możliwościami likwidatorskimi :)

Aha, tego paśnika, co jest w komplecie, nie używam.