Autor Wątek: Nauka  (Przeczytany 9419 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bella

  • Gość
Nauka
« dnia: Styczeń 22, 2010, 20:47:01 pm »
Nie umiem nauczyć Lili załatwiania się do klatki. Jej bobki są wszędzie !
Czy problem z nauką załatwiania się do klatki może być spowodoany tym, że Lili ne była jeszcze sterylizowana  ??  Czy może po prostu ja jestem beznadziejną nauczycielką  ??  
Proszę o pomoc i rady, jak nauczyć ją załatwiania się do kuwety  !!

nat149

  • Gość
Nauka
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 22, 2010, 20:53:20 pm »
Możesz spróbować sterylizacji ale nie zawsze to pomaga.Nie martw się ja mojej Kleo też nie
nauczyłam

Offline jpuasz

  • Członek SPK
  • ****
  • Członek SPK
  • ****
  • Wiadomości: 2034
  • Płeć: Kobieta
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • Lokalizacja: Łódź
  • Moje króliki: Pusiek i Kulka
  • Za TM: Liska
Nauka
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2010, 21:26:23 pm »
Bella sterylizacja może pomóc, ale nie musi. Jeśli zdecydujesz się na sterylizację, to błagam nie rób tego w Łodzi, tylko pojedź do sprawdzonego weta w Warszawie, Poznaniu, Toruniu czy Krakowie. Byle nie w Łodzi - to moja rada.



Liska była z nami 4 lata, 6 miesięcy, 3 tygodnie i 5 dni (od 01.09.2009 do 27.03.2014)

Bella

  • Gość
Nauka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2010, 18:24:32 pm »
A czy macie jakieś rady jak nauczyć królika korzystania z kuwety  ??

Bewarka

  • Gość
Nauka
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2010, 19:04:24 pm »
Hmm, w sumie nie mam doświadczenia, wiedzy też nie, moje króliczki jakoś same się nauczyły, tzn. wiadomo, że nie zawsze było idealnie, ale to jednak zwierze...Może zastosuj jakieś 'psie' porady np. jak zauważysz, że sie chce załatwić to przenoś uszatego tam, gdzie powinien to zrobić i go nagrodź...? :DD

Bella

  • Gość
Nauka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 28, 2010, 19:27:17 pm »