Autor Wątek: [Kraków] robię pazurki żel na płytkę - dla ANYŻKA który u mnie zamieszkał w dt  (Przeczytany 2729 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline scabiss

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 135
    • Moje słodziaki
Hej dziewczyny,
mam do zaproponowania Paniom z Krakowa mozliwość zrobienia u mnie pazurków żelowych a dokładniej żel na płytkę. Czyli zamiast malować pazurki co dwa dni lakierem, nakładamy żel i ściągamy go jak nam się znudzi lub zrobi sie odrost (bądź tez uzupełniamy) Pazurki ładnie się trzymają (nie odpryskują nie haczą sie nie łąmią). Pracuję na profesjonalnych dobrych kosmetykach a mianowicie na Mollonie i Mistero. Pieniążki zdobyte w ten sposób chcę przeznaczyć na utrzymanie Anyżka którego przygarnęłam do dt a dokładniej na wkład do kuwety jedzonko i ziółka i inne bajerki jak np jakies zabawki kule itp. Jestem na 3 semsetrze technika usług kosmetycznych i mam też wiedzę na temat manicure i pedicure. Manicure żelowy dla Forumowiczek w cenie tylko 20 zł. Mogę dojechać mogę przyjąć u siebie :) A wyklada to mniej wiecej tak:




a tu dostepne kolorki :)




Jesli ktoś sie bardzo uprze w tej samej cenie manicure klasyczny ze spa (kąpiel w soli, maska na dłonie) z malowaniem lakierem

Tu moja kolekcja wiec jest w czym wybierac



Osobiście polecam jednak żele sama sobie robię i mam spokoj na ok 2 tyg zanim pojawi sie odrost

Pozdrawiam i zapraszam :)

Offline klaudiapiwo

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4508
  • Płeć: Kobieta
  • Łatka Borsuk oraz Kokosio
A na czyichs zelach pracujesz?

Ja mam wszystko tylko umiejetnosci slabe :/ i wychodza mi zdeformowane poki co
Łata przykicała z Wawy 15.05.2012 majac ok 8 miesięcy,
Kokos z Krakowa 1.06.2013 jako 2,5 roczny prosiak,
Borsuk z Krakowa 20.11.2013 mając ponad 2 lata

Wątek mojego stada http://forum.kroliki.net/index.php/topic,14105.0.html
Uszata Przystań http://forum.kroliki.net/index.php/topic,16284.0.html

Offline scabiss

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 135