Autor Wątek: Najlepsze granulaty na rynku  (Przeczytany 1042456 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

stokrotka.af

  • Gość
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1380 dnia: Marzec 03, 2010, 12:32:36 pm »
ja właśnie wczoraj nabyłam ten Frykas Animalsa, ale moja Zuza w ogóle go nie tknęła, wyrzuca z miseczki :>  na co dzień dostaje mieszankę ze sklepu zoologicznego-bez nazwy w przezroczystym woreczku-jest tam kukurydza , słonecznik, orzeszki, pestki dyni, jakieś zboża (wybaczcie nie znam się na tym), i witaminy w postaci granulatu lub kolorowych chrupek(notabene też ich nie je :(  ), ma też wapienko i kolby warzywne , które uwielbia.

Offline jpuasz

  • Członek SPK
  • ****
  • Członek SPK
  • ****
  • Wiadomości: 2034
  • Płeć: Kobieta
  • GRUPA ADOPCYJNA SPK
  • Lokalizacja: Łódź
  • Moje króliki: Pusiek i Kulka
  • Za TM: Liska
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1381 dnia: Marzec 03, 2010, 12:35:39 pm »
Jej stokrotka, mieszanki są niezdrowa :( Spróbuj królinkę przestawić na dobry granulat, wyrzuć kostkę wapienną i kolby - one tylko szkodzą.



Liska była z nami 4 lata, 6 miesięcy, 3 tygodnie i 5 dni (od 01.09.2009 do 27.03.2014)

Offline n-monika

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1175
  • Płeć: Kobieta
    • http://www.miniaturkabeztajemnic.com
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1382 dnia: Marzec 03, 2010, 13:03:19 pm »
Ja po śmierci Miszelki, zdecydowałam, wiecej nie podawac sztucznego jedzenia. Teraz tylko siano, suszki i świeże warzywa. Siano w jelitach przepycha pokarm dalej, natomiast granulat i inne mieszanki, spowalniaja ten ruch i królik sie przytyka. Oczywiście to jest indywidualna decyzja każdego opiekuna.
Zmieniła świat na lepszy, i odeszła...

Offline alana

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1147
  • Płeć: Kobieta
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1383 dnia: Marzec 03, 2010, 13:30:43 pm »
Cytat: "n-monika"