Autor Wątek: Najlepsze granulaty na rynku  (Przeczytany 1043039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sylwiaG

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2440
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1340 dnia: Luty 11, 2010, 16:33:17 pm »
Misokyaa,  Ciapusia uzywa i opisala go chyba na watku swoich króli.
SylwiaG

Offline Misokyaa

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3206
  • Płeć: Kobieta
  • Moje króliki: Don Pedro Karramba i Pan Śledź
  • Za TM: Truffel, Fizia-Makrela
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1341 dnia: Luty 11, 2010, 16:47:40 pm »
sylwiaG, no tak tylko właśnie ja tam znalazłam tylko, że ładnie pachnie i jest bez zbożowy, a że nie znam się aż tak to chciałam spytać czy bez zbożowy jest faktycznie lepszy od zbożowego.

Offline alana

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1147
  • Płeć: Kobieta
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1342 dnia: Luty 11, 2010, 20:54:27 pm »
Misokyaa a Twoje króle nie są na diecie bezgranulatowej ?? :)

Offline Misokyaa

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3206
  • Płeć: Kobieta
  • Moje króliki: Don Pedro Karramba i Pan Śledź
  • Za TM: Truffel, Fizia-Makrela
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1343 dnia: Luty 11, 2010, 22:18:18 pm »
alana, są ale od soboty będę miała tymczasowicza i muszę zrobić zamówienie, bo u nas granulatu brak i zastanawiam się czy jak ten granulat jest dobry to go nie pomieszać z OXBOW. Albo sam OXBOW, ale czekam aż ktoś mi powie co jest lepszym wyjściem.

Offline sylwiaG

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2440
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1344 dnia: Luty 11, 2010, 22:23:03 pm »
Bez zbożowy jest lepszy od zbożowego.
SylwiaG

Offline Misokyaa

  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3206
  • Płeć: Kobieta
  • Moje króliki: Don Pedro Karramba i Pan Śledź
  • Za TM: Truffel, Fizia-Makrela
Odp: Najlepsze granulaty na rynku
« Odpowiedź #1345 dnia: Luty 11, 2010, 22:28:22 pm »